سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 گزارش شماره 2 - کانون فرهنگی هنری ثارالله مسجد امام خمینی (ره)باغنو افزر شمالی

گزارش شماره 2

چهارشنبه 87 اسفند 14 ساعت 9:54 صبح

تاریخچه :

بذری که سالها در دلِ سوختگان فرهنگ ناب اسلامی جای گرفته بود، در سال1374 با عنوان کانون فرهنگی ثارالله از زمین سربر آورد. کانون در مدت حدودچند سال تلاش، به دلیل عدم مکان مخصوص به خود از مسجدامام خمینی(ره) به عنوان مرکز فعالیت‌های خود بهره گرفت. مدت چند سالی است  که  در مسجدبه  انجام وظیفه مشغول است . با افزایش چشمگیر حضور جوانان در برنامه‌ها، کانون با کمبود فضا روبرو گردیده وبا توجه به این که هنوز بعد از گذشت این همه سال تا به حال متاسفانه بانی یا خیری پیدا نشده ، لذا مرکز فعالیت‌ها همچنان در   مسجد امام خمینی(ره)برقرار می باشد. کانون در مدت حضور چند ساله خود در این مسجد، همواره از الطاف امام جماعت، هیأت امناء و سایر خادمین این بیت الله بهره‌مند گردید و انفاس الهی این مردان خدا سبب دلگرمی و دعای خیرشان، عامل ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های کانون بوده است.
حضور بیش از حد مشتاقان فرهنگ اهل بیت علیهم السلام در فعالیت‌های کانون سبب گردید، علاوه بر شبستان و حیاط مسجد ، خیابان‌ها و کوچه‌های اطراف نیز در جلسات هفتگی و مناسبت ها مورد استفاده قرار گیرد، تا جایی که بیم ایجاد مزاحمت برای همسایگان می‌رفت، ولی به دلیل عدم وجود مکان بزرگتر، سالیان سال نیز علی رغم مشکلات فراوان با کثرت جمعیت و قلّت فضا در مسجد امام خمینی(ره) سپری می شود . 
تاکنون خیل زیادی از جوانان عزیز با تکمیل فرمهای عضویت رسما به جمع کانون پیوسته اند، این رشد بصورت ماهیانه در حال تزاید است.

 

 

جهت آشنایی مختصر شما تهیه شده است.


نوشته شده توسط : کانون فرهنگی هنری ثارالله مسجدامام خمینی(ره)

نظرات ديگران [ نظر]