سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 »مقدمه(معرفی کانون ) - کانون فرهنگی هنری ثارالله مسجد امام خمینی (ره)باغنو افزر شمالی

»مقدمه(معرفی کانون )

جمعه 88 خرداد 15 ساعت 6:56 صبح

بلاشک حیات واقعی هر جامعه ای از جوامع بشری مرهون و مدیون فرهنگ آن جامعه است ؛ و به واقع ارکان شخصیت و زیربنای هویت هر فردی از آحاد یک ملت مبتنی بر فرهنگ و هنر آن ملت است .
در عصر کنونی که ارتباطات و انتقال فرهنگ ها با جدیدترین ابزارها و شیوه های متنوع خود مرزهای دهکده جهانی را پشت سر می گذارد و افکار مسموم و ناسره را در جوامع بشری القاء می کند ، خطری جدی انسانهایی را تهدید می کند که از فرهنگ خودی دور مانده و ظرف وجودشان آماده و مستعد برای پذیرش فرهنگ بیگانه باشد ، که این حاصلی جز بی هویتی ندارد .
لذا در دنیای متلاطم امروز تمسک به فرهنگ اسلامی ایرانی و اهل بیت که از غنای بسیار برخوردار است و حاصل مؤلفه های دینی است ضرورتی انکار ناپذیر و در خور توجه است .
کانون فرهنگی هنری ثارا...  از سال 1374 و همزمان با تغییرات فرهنگی اجتماعی سطح جامعه و نیاز مبرم جوانان به آشنایی با فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) و ارزشهای والای اسلام و مکتب شهادت و ایثار و انقلاب عظیم و شکوهمند اسلامی و تجدید بیعت با آرمانهای والای امام راحل و تبعیت کامل از منویات و دیدگاه‌های ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت الله خامنه ای (‌دامت برکاته)، با همت جمعی از بهره‌مندی از نقطه نظرات و جوانان مومن ومذهبی درروستای افزر شمالی (باغنو)تاسیس و فعالیت‌های گسترده‌ای را با موضوعات دینی، مذهبی ،فرهنگی، آموزشی، ورزشی، هنری و ... آغاز نموده که به لطف خداوند با موفقیت‌هایی نیز روبرو بوده است.


نوشته شده توسط : کانون فرهنگی هنری ثارالله مسجدامام خمینی(ره)

نظرات ديگران [ نظر]